2011. szeptember 23., péntek

cm, autómentes nap

megemlékezek róla, van mit írnom.
a cm-hez való hozzáállásom nem változott. eldöntöttem múlt 7en, hogy nem megyek. aztán rájöttem, hogy megyek, mert ez kerékpáros közlekedés lesz, ez jófajta változat, éppen kedvemre való.
autómentes nap, mi?
du. 4 előtt ez a körút forgalmán meg sem látszott. mit várok? sőt, tömve volt éppen busszal meg terepjáróval, kénytelen voltam bemenni a járdára, ha sínezni nem akartam. a blaha előtt. mindig ott a necces. meg az oktogon után. de most ott rendben volt.
este 6 körül sem volt jobb a hejjzet. tele volt autóval a kis körút. lehet azért, mert sok volt a biciklis? hát igen: ha ugyanannyi autó mellé még több biciklist teszünk, akkor így még nehezebben férnek el. világos.
borcsával a körtéren a köveknél találkoztunk volna. időben odaértem, így a bolt felé vettem az irányt. erre meglátom borcsát. és nem késett :) a sparban kígyózott a sor, ezért úgy döntöttem, hogy nem vagyunk éhesek.
a nép összegyűlt, csak kis csúszással kezdődött a móka. kezdésnek bringaemelés, aztán a holland nagykövet (ő volt?) rövid köszöntője, majd elindult mindenki, amerre lát. eléggé 1 irányban láttunk. nyilván minél távolabb megyünk az origótól, annál többféle úton mehetünk, ám a tömeg nyilván 1felé áramlik. egészen jól bírtam, azonban a szabadság híd után már nagyon ideges voltam, feszített a húgyhólyagom is, de az már 6-kor. mondtam borcsának, hogy hazaugrok klotyóra. erről lebeszélt, és végül is a piac mellett bementünk, majd végig a ráday utcán. ekkor már az éhség valóban az agyunkra ment. jó volt, hogy így volt, ugyanis megtaláltam a város 1ik legjobb kakaóscsigáját.
ez a pékség/boltocska a mester utcai villamos megállónál van, a híd fele menő sáv jobb oldalán, pontosan a zebrával szemben. este 7-kor puha kakaóscsigát kaptunk. és nem fornettis volt. máskor is tesztelem majd a helyet. a legtutibb pékséget 1előre az üllői út kb. 755 szám alatt találom. ez 1 bolgár pékség. csodálatos. nem spórolnak ki a srácok semmit sem. van tömegük a péksütiknek, van kinézetük, és áruk is. tegnap láttam: túrós batyú.

aztán a körúton folytattuk, majd becsatlakoztunk atömegbe az andrássyn.
akkor kiakadtam még 1x, hogy ráterelnek minket a szerviz útra, mikor tök üres az andrássy.
a bp fesztiválzenekar is megtisztelte a játékával  a nagyérdeműt.
ha már összeszedték magukat, és a biciklizés mellé álltak, nem tudom, miért nem lehetett slágeresebb számokat játszani? tudom, ne elégedetlenkedjek, de akkor is. a kultúrából 1 fél évre megint elég :)
a paso koncert feltűnően halk volt. a kertemben tömeg. de legalább jót beszélgettünk. helyrejött a hangulatom. láttam 1 idős házaspárt is. aranyosak voltak, ahogy nézték a koncertet.

utána széjjelváltunk tünditől, aztán én borcsakálmántól. eltűntek a hátam mögött, ezért jól megraktam az r33-ig. nagyon fasza volt este biciklizni.
az r33-ban simán jó volt. nagy tér, cigifüst eltűnik. nem sokan gyűltünk össze. orsi megnyerte a goldsprintet. gratulálok. én nem fogok javítani a közeljövőben. lassú vagyok, hamar fáradok. zé 7x indult. rápakolt az aznapi munkára rendesen.
érdekes volt, na.

vasárnap tekerés. hogy fogom bírni? punnyadék vagyok. rápihenek, az segít. nem csak mindig a szórakozás

eljött az ősz: fázik a lábfejem. jájj, ez lesz fél évig :)

1 megjegyzés:

egyangyalka írta...

megjegyzem: nem nyertem meg :) manna nyerte meg :) én csak elhoztam az ajándékot :) ( energiaital)