2011. szeptember 12., hétfő

tömegközlekedés

ez a legfrissebb
hogy jutottam be a melóba?
gizi szervizben. no, akkor tömegközlekedjünk. felkeltem 6.45-kor, 7.10-kor elindultam. a pannónia utcán szoktam látni az embereket a buszmegállóban, ezért csak odáig sétáltam el. minek gyalogoljak annyit, ha nem muszáj? vártam vagy 10 percet a buszra. jött 1 utasnak az ismerőse, és felvonta aszemöldökét, hogy még mindig itt szobrozik a megállóban. közben megsasoltam, hogy a busz kivisz kőbánya-kispest metróvéghez. a menetrenden a 4. megálló már a végállomás volt. csak nem akart jönni. ezek szerint nem írnak ki minden megállót... én csak a vízszintes csíkot néztem. a végére egész kevesen maradtunk. csodálkoztam: hát nem akar metrózni senki?! a végállomáson leszálltam. nézek, mi van itt? építkezés, tele a placc munkásokkal- felbolydult méhkas. toporgok. hát, itt én fel nem szállok a metróra... ekkor jutott eszembe, hogy valamikor kitalálták, hogy csak a 6ár útig megy a metró, mert kőbánya-kispesten építkeznek. és én kerülgettem is a pótlóbuszokat. azt hittem, ennek vége. tévedtem. kénytelen voltam visszagyalogolni, és megkérdezni 1 sárgamellényes ürgét, hogy jutok el a nagyvárad térre. jegye van? hát van. pontosabban bérletem. írja rá a számot, különben megbüntetik. persze persze, ma utazok először, ráírom. aztán jött a 85 busz, ami elhozott a metróig, ahol iszonyú tömeg fogadott. az utasok özönlöttek át az úton, bicikliúton. 1 bringás arc türelmesen várt. ekkor vettem észre, hogy építettek 1 használ6ó, fedett kerékpártárolót a 6ár úti csomóponthoz. néha hasznos gyalogolni.
8.10-re már a melóban voltam. biciklivel mindez 13 percembe kerül. próbáltam türelmes lenni utazás közben. de a szagok és arcok megnehezítették a dolgomat.
remélem, készen lesz du-ra a biciklim.

különdíj
tegnap volt a wekerlei sütőverseny. spenótkrémes puffanccsal indultam. a puffancs képviselő fánk tésztát takar. jobbnak láttam, ha kihagyom ezt a szót a nevéből. szerencsére sok tojás volt otthon, ui., így kísérletezhettem kedvemre. nagy kedvem persze nem volt az 1. elrontott sarzs után. néztem, ahogy sülnek a tészták, bugyogott belőlük a zsír, habzott az összes. namondom, ebből baj lesz. ez történt. nem puffadtak fel a kicsire kialakított tészták, csak amik nagyobbak voltak. tanulság: képviselő fánk tésztából nem lehet végtelen kicsit sütni, ezentúl mindig nagyobbakat nyomok ki a zsákból. azért szerettem volna kicsit, hogy ne 10 deka tölteléket nyomjak bele 1 fánkba. káromkodások, szitkok közepette erőt vettem magamon, és megsütöttem még 1x. elkövettem azt a hibát, hogy a szűk csillagcsövesből erőlködtem ki a tésztát. azt hittem, széjjel-szakad a kezem. nagy volt az ellenállás.  érdekes módon ma mégsincs izomlázam ettől a művelettől.
a 2. sarzs szépen sikerült.
ó még 1 hiba is volt, amit utólag  korrigáltam: kifelejtettem a tésztából a cukrot meg a sót. ezeket kevés forróvízben feloldottam, és hozzákevertem a masszához.
vasárnap délelőtt készítettem el a spenótkrémet. a fokhagymát kifelejtettem belőle, de így is finom lett. meg szép zöld. mert fontos, hogy néz ki. elég fontos. igaz hogy ez betöltve nem igazán szembetűnő.
lusta voltam fényképezni. majd a honlapon megnézhetitek.
orsi eljött dél körül. elsétáltunk vele leadni a sütit. aztán oszolj.
6 körül volt az eredményhirdetés, amiről a műsorvezető megfeledkezett. már konferálta fel a zenekart, amikor közbeszólt az 1ik szervező nőci, hogy a sütiverseny eredményét még közölnék. utána 1folytában az ment, hogy akkor gyorsan. gyorsan elmondjuk, gyorsan jöjjenek ki a résztvevők, fel se jöjjenek a színpadra, mert az idő, nyújtsuk le. azért vetették el ez utóbbi 5letet, mert akkor nem lehet fényképezni.
versenyeztek a gyerekek is. ennek mi értelme? úgyis a szülő csinálja meg felét.
a zsűriben tagjai többek között: 2 ember a koller cukkrázzdából, a hamarosan nyíló wekerle étterem 1ik szakácsa.

3 különdíjas lett. köztük én. azt mondták, hogy nagyon szép lett, és a spenótkrémen még igazítanom kell, és akkor én leszek a jövő reménysége- legalábbis era vmi ilyesmit jegyzett meg. hát ez van. most sem tértem haza üres kézzel. kaptam 1 táska cuccot a bioboltból. lesz mit elosztogatnom :) és ezek elég nagyok ahhoz, hogy ne hagyjam el őket, mint tavasszal a jóga bérletet.

haj-aj
hullik a hajam. vagy csak túl hosszú. le kéne vágatni. szép világos a vége, ám töredezett kissé. ha levágatom, kivágják belőle a színt is. a lushban vásárolt jázminos sampon valóban jó: sokkal könnyebb kifésülni a hajamat, mint amikor a kéket használtam.
vedlek és vedelek.
nem is vedelek, ha jobban végig gondolom. pedig 1 alapos berúgás rámférne. na majd borcsával. csak eljutunk odáig, amíg itthon van.

de most nagyon sok dolgot 1másra szerveztem, és ettől kell szabadulnom. hogy 1xre 100 dolgot csináljak. ez gáz. jó lenne 1 vmit tenni, és arra koncentrálni. teljesen abban lenni. nem pótcselekvéseket csinálni és menekülni önmagam vagy nemtommi elől. gyógytornán sem voltam 1 hónapja, ami eddig rendszert csinált az életemben. csak mondogatom, hogy jógázni kéne, ha már megvettem a kedvezményes bérletet. erre nem hoztam el a ruhámat. mind1, munkahelyi fehérben is nyújtóz6ok. banyek fél 8kor kezdődik... mikor alszok?

erával grilleztünk magunknak szombaton vacsorát. lefényképeztem. a rózsaszín paradicsomost vaku nélkül készítettem, a pirosat vakuval. mind2 elég gyenge lett. az ételfotózáshoz kell a fény meg a környezet. csak véletlenül sikerülhet jól a cucc. a vakuson korrigáltam kicsit.

a
penny
be kell járni vásárolni. 179 ft volt 2,5 dl habtejszín és a vajat is leárazták: 285 ft/0,2 kg. ez tiszta jó. tegnap megfőztem a rozmaringos csirkét. jól odaborsoztam neki. era azt mondja, a kollégiumban is folyton elborsoztam. én elborsoztam, ő meg 2 liter almakompótba beletett fél zacskó szegfűszeget. jesszum, mennyire ehetetlen volt :) nagyon csípett. a sárgaborsó főzeléket folyton kifuttatam. tegnap meg a tejet. most már biztos vagyok benne, hogy indukciós főzőlapom lesz, nem sima kerámia főzőlapom. ki vakarássza állandóan az odaégett folyadékot?! anynira nem tudok oncentrálni, hogy ne fusson ki soha semmi.

Nincsenek megjegyzések: