2011. szeptember 2., péntek

skid

most hogy kicseréltem a pedált, megpróbáltam skidelni. persze csak a felvizezett úton "ment". így nem tépem ki a lábam a pedálból. a jobb erősebbre van állítva. elég nehezen tudok becsatolni. ezekkel a gumikkal így is nehéz. már eléggé meg vannak viselve, lyuggatott a futófelület, viszont nem kopott. izomlázam van...
és azzal szórakoztatom magam minden 1es alkalommal, amikor a pannónia úton jövök haza/megyek el, hogy jól megtekerem, és várom, hogy kiírja a sebességmérő, hogy: lassíts! a zalaegerszeg utcán is van 1 ilyen. nem kerülhetem ki juhú

era felszentelte a sütőt. kenyérpudingot sütött. jól sikerült. gratulálok neki! ez 1 megbíz6ó recept

vmi még eszembe' volt.
tegnap megint összevitatkoztunk a munkatársaimmal biciklizés ügyben. szerintük jön a kisteherautó a visszapillantójával. és hogy milyen veszélyes az úton biciklizni... én nem az aggódást érzem, hanem azt, hogy ők öregebbek és nem olyan bátrak. bátrak... bátorság... én sem vagyok bátor alapba. csak odaszoktam az útra, és benne vagyok, érzem, hogy belülről 1általán nem (olyan) gáz, mint kívülről. ők nem bicikliztek sosem forgalomban, és azt hiszik, hogy iszonyú veszélyes. meg a statisztikai valószínűséggel jönnek. meg azzal, hogyha elütnek, és nekem volt igazam, az 5 tonna vas alatt nem lesz vígasz nekem. hm. közben én pl. az ejtőernyőzést ítélem meg veszélyesnek, és aki azt csinálja, 1általán nem gondolja azt, hogy hű de rohadt veszélyes sportot űzök.

holnap xxx alleycat. balázzsal megcsináljuk. remélem. bár kezd elmenni a lelkesedésem. de ez még visszatérhet. kell 1 térkép? nem bírtam kinyomtatni, tehát... nem...

vmi fényép kellene...

közben megvolt a 10.000. látogató. suttyomban.

viszlát, jó 7végét

Nincsenek megjegyzések: