2011. szeptember 6., kedd

velence már megint

nem telnek eseménytelenül a napjaim. el kell ütni az időt valahogy. honnan kezdjem?

péntek
du. kamilla mondta, hogy megnézné, merre lakom. így eltekertünk tesóméktól hozzánk. mindenki szétrebbent: eli virággal boltba, tesóm 2 biciklivázzal a hátán először a lajoshoz, majd munkahelyi buliba, mi kamillával hozzánk. mindenki biciklivel. még nem mentem kamillával kettesben bicajjal. jó volt, bár hazafelé már szétszóródott, és táncolt, tekerni nem nagyon akart. biztosítottam, hogy era kutyája meg se nyikkan meg jólnevelt, nem fog ugrálni, ám megörült a gyereknek, és kicsit lelkesebb volt, mint  amire számítottunk.
ez a pár nap óvoda kikészítette a nagy családot. nincsenek hozzászokva. mindenkinek új. majd 1re könnyebb lesz.
este áttekertem viki+zolihoz. hát ez nagyon jól sikerült. 3-kor értem haza. sokat beszélgettünk, nevettünk, valamennyit ittunk is. jó, hogy ilyen barátaim vannak. észreveszem magamon a fejlődést. könnyebben tudok beszélgetni. legalább velük. hát régóta ismerjük 1mást, így kell ennek lennie.

szombat
nehezemre esett felkelni 4 óra alvás után. lejegyzeteltem, mit ne felejtsek otthon. amit nem írtam fel, az otthon maradt (defektjavító szett+pótbelső).
szóval cuccoltam, az volt a terv, hogy elgyalogolok tesómékhoz, ott magamhoz veszem az outit, közben a sarki zolina abc-be betérek reggeliért, amit tesómékig elfogyasztok.
betértem. bolt kifosztva. azért megkérdeztem, van -1 vmi péksütemény és honnan szállítják. ó, hát még van réteees, túrósbatyúúú, innen a zoltán utcából. ok, köszönöm, akkor nem kérek. miért, eddig mindenki meg volt vele elégedve. hát én nem. múltkor vettem 1 vaniliás meggyelekváros papucsot. a vaniliakrém olyan kemény volt, mint 1 hűtőben csomagolás nélkül 1 7ig tárolt sajtdarab. meg a múltkori alakításuk, a kb. búzadarával dúsított túróstáska is kiverte a biztosítékot. de mazsola, se citrom, csak édes volt, meg éreztem, hogy a túrón kívül vmi inert anyagot is tettek bele. ezentúl csak kenyeret veszek ott. eli azt mondja, van amikor meg tök jó. attól függ, hogy ki a főnök hajnalban az üzemben? ezen a túrótölteléken még nem tettem túl magam. mondjuk van még 100 pékség szerencsére, nem muszáj ott költenem a pénzemet.
elértem tesómékhoz. gondoltam biztos mai biztos, belefújok 1 kis levegőt a gumikba. eresztett a pumpa. próbáltam átalakító nélül, megfordítva a pumpában azt a bigyót, ám úgysem ment. igyekeznem kellett nagyon, hogy a levegő beáramlási sebessége nagyobb legyen, mint a kiáramlási- ne lapos gumikkal induljak útnak.
kamilla kérdezte, kicsit játszok -e vele. szegénynek mindig vmi kifogással jövök, miért nem érek rá.

zé és orsi a heim pál előtt vártak, nem késtem sokat.
ez az alleycat... a 10 órás indulásból kb. 11.15 lett. addig vettem kaját és megettem mindent. beszélgettünk a többiekkel. ahogy telt az idő, elment a kedvem az alleycattől. már indultunk volna, de mindig várni kellett valakire. beszélgettünk mindenféléről, éppen a robbantások volt a téma, amikor 1 nagy durranást hallottunk. mamut n. srácnak durrdefektje lett. a felnije is szétment. megvártuk, míg hoznak neki 1 másik kereket.
a versenyző biciklik csőri utasítására a földön hevertek kiszedett 1. kerékkel.
start.
kerék vissza, indulás. végül is orsival ketten maradtunk. a csapat 1 része lájtosra vette, kocsmázva, lassan tették meg a velencéig tartó utat.
bendzsó boltjában vettük magunkhoz a manifesztet. innen a bocskai útról ki a budaörsire, be budaörse, majd biatorbágy.
az 1. és 1etlen CP biatorbágy előtt volt. feri a motoros vát minket a tűző napon. feladat: kiszedni a belsőt, és úgy csinálni, mintha defektet kaptunk volna. azaz kicserélni=visszatenni. szerencsére volt ott 1 normális pumpa, amivel vagy 8 bart bele tudtunk tolni a gumikba. a CP-nál felgyűlt a nép, bőszen szereltünk.
aztán mi orsival el. tárnoknál tértünk ki a 7-es útra. előtte még megálltunk vizet venni sóskúton. nagyon szép az a falu. főleg az eleje, még a lakott területen kívül. sziklák meg minden. 6almas.

én nagy meglepetésemre baracska után az eléhezés tüneteit produkáltam, így megettem a málnás power baromat. ez sokkal finomabb, mint a csokis. többet nem veszek csokisat. jót is tett.
megváltás volt velencére beérni. kanyarodtunk, amerre múltkor. sehol senki. orsi azt mondja, a másik irányban is van 1 szabadstrand. visszafordultunk. semmi. megálltunk. ok, csőri, telefon. elmondta. visszafordultunk. rossz 5let volt. mert az iménti szabadstrandon nem volt senki. senki akit kerestünk. megfordul. közben kaptam 1 defektet. óh, nem gond, megcsináljuk. reméynkedtem, hogy sikerül. reménykedtem, ui. a CP-nál nem bírtam orsi gumileszedőjével leszedni a külsőmet, folyton lecsúszott a gumiról. hát itt sem sikerült. kezdtem ideges lenni. izzadtam. ori el vízért. najó, ennek semmi értelme, inkább betolom vagy nézegetem a bringásokat, hátha valakinek lesz 1 jó leszedője. nem volt. eljutottunk az ifi szállóig. azt mondja orsi, kanállal talán leszedhetnénk. ok, megkérdezem. bementem az étterembe, ott molyolt 1 konyhás faszi, mondom mi a helyzet, mire ő: na de kérem, étkezési kanállal?! már ne haragudjon, de étkezési kanállal biciklit szerelni...! hát köszönömviszlát.
éppen a gyalogos aluljáró közelében voltunk, maikor megjelent pár versenyzőtársunk, később pepe, piri, bendzsó, sanyi. lett gumileszedő. orsi pumpájával meg nem jutottunk előbbre, az istennek se akarta felfújni. hiába jött piri, hogy ide nyers férfierő kell, majd ő felpumpálja :)
a banda 1 része eltekert, 3an szolidarítottak velem arra a kb. 2 maradék km-re.
kicsit lógattam az orrom, hogy ilyen véget ért számomra ez az alleycat. az 1. alleycataem. balázsnak is 1. lett volna, de ő megunta az egészet és hazament, beült a könyvtárba...

így baktattunk, jön 1 ouitis, beszól, mondom inkább adj 1 pumpát. döme volt. adott is. ide tényleg kellett piri ereje, mert én 13 nyomás után kipurcantam. kis kavarás után megtaláltuk a szabadstrandot, a többieket.
kiszáradva, kiéhezve rogytunk le. a nap szívja az energiát rendesen. betömtem 1 lángost, pár sör meg fröccsöt. az eredménye meglett: mondtam, mondtam, felét kihagytam a mondókámnak, a másik felét hozzágondolom. és csodálkozok, hogy nem érti senki rajtam kívül. de szórakoztató volt ott lenni. fagyit is ettem.
aztán sötétedéskor tipli haza.
volt 1 ingyenutunk.
kelenföldön szálltunk le. onnan 1000rel rohantam tgy-be. ui. ott volt már borcsaaaaaaaaaa. jajj, de jó volt újra látni. jól megölelgettük 1mást, kaptam tőle piros pöttyös bringás sapkát. hát szuper volt. max. éjfélig maradtam, mert nagyon álmos voltam, el is aludtam, mint balázs :)

vasárnaptermészetesen tök korán felébredtem. kimentem a teraszra belsőt foltozni. már rendet kellett raknom köztük.
egész nap szomjas voltam, de dúrván. éjjel aztán kiderült, hogy miért: elkezdett fájni a torkom. vmi megbújt bennem. és előjött. de én kifogtam rajta jó sok C-vitaminnal meg folyadékkal. most nem lehetek beteg, nincs idő rá, szórakozás van.
meguntam az írást. most beillesztek pár képet 1 tojásról. ezt az 1ik tyúkunk tojta. nagyon érdekes, ilyet még nem láttam. csodálatos. hogy a fenébe alakul6ott ez ki? vki azt mondta, hogy a tojás pörög körbe a tengelye körül, miközben elhagyja a tyúk testét. akkor is rejtély.

Nincsenek megjegyzések: