2011. szeptember 15., csütörtök

víztorony

nakérem, aki itt lesz 7végén pesten, látogasson el az eötvös úti víztoronyba szombaton 14 és 16 óra között. érdemes. én 1x jártam ott meló ügyben. ha itt lennék, elmennék. mindenről lemaradok. illetve nem mindenről. csak 1-2 jó dologról. nem lehet szét-szakadni. sehogysem.
most olvasom, hogy felújítottak istvántelken 2 víztornyot
csupa jó hír.
víztoronylátogatásba kell kezdenem.
és ez is érdekes

cipő
jó tudni
múltkor bementem a bicikliboltba, ahol vettem a nw cipőmat. az volt a gond, hogy már nem bírtam könnyedén becsatolni a jobb felét. namondom, még garanciális, bemegyek, kérek tanácsot. srác elmondta, hogy ezek bizony elkoszolódnak, ki lehet tisztítani így: lecsavarozod, bedobod vmi flakonba, engedsz bele vizet, és jól összerázogatod. volt műanyag mézesüvegem. én ebbe tettem bele- mégsem annyira kemény, mint az üveg. nem látszott semmi kosz a művelet végrehajtása után, egy db-ig majdnem uo. szar volt, aztán megjavult. én azt vettem észre, hogy az a kis "szál", amit bele kell tolni a "zárba", meg van görbülve, ezért nem tud beleakadni. na mind1, lényeg, hogy működik. a boltos megnyugtatott, hogy lehet ilyet vásárolni legvégső esetben

iksz
jönnek a reklámok a neten. annyira idegesítő, hogy felvillan 1 nagy ablak reklám, és néha sokáig kell keresni a becsuk gombot. múltkor olyan oldalra tévedtem, ahol 1általán nem tudtam bezárni, így el is léptem onnan. mennyire lehetnek eredményesek ezek a hirdetések? én nagyon ritkán nézem meg őket. nem tartozok a célcsoportba. nekem nem csinálnak semmit :) vagy csak olyat, amit nem kell reklámozni

makró
most igazán nekifutok a makrotanulásnak. alap szinten el kell sajátítanom.a felbuzgásom oka, hogy ma 1 mosodában voltunk mérni. és minden automatizálva van. baromi ó volt. csigás mosógépek, szárítógépek, szőnyegporolók, óriási vasalógépek. és itt nem centrifugálnak, hanem kipréselik a vizet a ruhából. jön ki az enyhén nedves ruha a mosógépből (most a munkásruhákat írom le), felekasztják rozsdamentes acélból hegesztett vállfákra, be 1 szárító-vasalóba. áramlanak a ruhák 1 ellenőrző munkahelyhez, ahol megnézik, hogy van -e rajtuk varrnivaló. ha nincs: entergomb, ha van: másik gombot nyom, és a szállítószalag a varrónőkhöz vagy a hajtogatókhoz viszi a ruhát.
minden ruhában van 1 vonalkód. ez alapján válogatják szét. történetük van a munkásruháknak. hogy kié, hányszor mosták, hányszor varrták stb.
jó lenne ilyen programokat írni, amikkel le lehet gyártani vmit. ehhez az 1. lépés a makró megtanulása. a 2. lenne vmi iskola. meg sokkal nagyobb lelkesedés a számítástechnika iránt. amikor azt se tudom, mi az az iphone meg mp100 lejátszó...

pécel
tegnap kitekertem fecóékhoz pécelre. közel van. bruttó 1 óra alatt. ezen még lehet javítani, ha kevesebb pirosnál állok meg. és gyorsabban megyek haha. van többféle paradicsomuk. átlagos, sárga, meg paprika alakú is. hát ez utóbbi elég viccesen néz ki. fecó vikit és engem tiszteletbeli férfivá nevez ki a tejfakasztó buli erejéig. ez nemsokára bekövetkezik :)

Nincsenek megjegyzések: