2011. szeptember 16., péntek

pöttyös

 itt van ez az összeállítás. találjátok már ki, hogy milyen gyümölcsök pöttyei lát6ók a képen. 
(persze senki nem böfög majd semmit...)


végre
jogosan lehet szidni a szomszédokat (nem is szomszédok, csak ottlakók)i: amikor tegnap 18.15 körül kimentem az udvarra, ott állt a garázs előtt 1 autó. úgy hogy nem lehetett kinyitni a garázsajtót. írtam erának 1 sms-t, hogyha jön haza, ne próbáljon meg beállni, mert ott van 1 autó. végül is beállt, de épp annyi helye volt, hogy a másik szomszéd 92 fokban ki tudja nyitni a garázskapuit és kijárjon. era 5lete volt, hogy írjak 1 cetlit, amiben megkérem a tulajt, hogy legközelebb ne az ajtó elé álljon, köszönöm. írtam. reggel 7.15-kor még ott volt. és nekem pont be kellett volna menni a garázsba vmi fontosért. hát eleresztettem 1 cifrát.
mind1, majd előbb lelépek és hazamegyek érte. most épp szerencsém van, hogy csak az europarkig kell visszamennem.

jóga
újra számít6unk ilyen bekezdésre. tegnap felavattam a kuponvilágos kedvezményes bérletemet. erőt vettem magamon. odatekerek, látom, itt semmiféle kapucsengő nincs. hát felhívtam a csajt, kiderült, hogy mellette állok. hogy a bolt is ugyanahhoz a házszámhoz tartozik.
jó sokan voltunk. befűtött az oktató- azt írják, hogy yx fokra felfűtött teremben zajlanak az órák. mint a heringek. mégis elfértünk. nagyon jót tett a lelkemnek. csinálni kell továbbra is. tényleg sokkal jobban éreztem magam, nem olyan nyomorultul, mint tegnap reggel. bár a mosodai mérés sokat lendített a hangulatomon a délelőtt folyamán.
azér' azt nem értettem, hogy mi az, hogy a wc-be kérlek ne dobj semmit, mert darálós. benéztem a klotyó melletti kukába, hátha annak tartalmát meglátva okosabb leszek... most az van, mint görögországban? ott se lehet beleszórni a wc papírt a budiba...
reggel nehezemre esett megmozdulni. mi ez? mit csináltam a karjaimmal? nem cipekedtem, akkor mi? jóga. már most jelentkezett az izomláz. pedig holnap kéne a régi menetrend szerint... áhh, érzem a csípőmet is

menetrendről jut eszembe
jöttünk haza pécelről, és azt mesélte a kaller, hogy a mozdonyvezetők nyugdíj után pár évvel meghalnak. hogy olyan elektromágneses terhelést kapnak, hogy mindenféle rákokban (belső szervi) hamar elhaláloznak. hiába van leszigetelve a kocsi
?

testtömeg
nem mond6nám, hogy tartom a súlyom. ezen a 7en rengeteget ettem. igaz jóga előtt a mérleg 58 kg-t mutatott, ami azért nem olyan rossz, de ha figyelembe vesszük, hogy 7végén hazamegyek, akkor habzsolni fogok, és máris megint 60-nál találom magam. jobb volt 56/57-nek lenni. majd jól odafigyelek. vannak időszakok, maikor 1xűen nem bírom abbahagyni az evést.

citromos náplyi
tegnapa mosodában citromos nápolyi illat volt, amikor eljöttünk. tényleg. ismerős illat, mi ez, mi ez? és jött a felismerés: citromos nápolyi. hát akkor elgondolkoz6unk a citromos nápolyi felől :)

megyek makrózni, de előtte 1 fényképet...

6 megjegyzés:

egyangyalka írta...

szioka!! hááát tippelek: a jobb felső sarokban alma a bal alsóban körte. vagy pont fordítva??? :D na jó segítesz?? :)

ferkó írta...

bal felső szerintem szőlő, alatta alma, a jobb felső körte, az alatta levőt nem tudom, az is olyan körtés...

zsempi írta...

ferkó: szőlő, alma OK. "az alatta levő" nemcsak, h körtés, hanem körte is.
gratulálok!
jobb felsőn gondolkodjatok még :)

PZoli írta...

akkor az összeset jól tippeltem, de a jobb felsőn csak most látom, hogy banán.

zsempi írta...

bizony, bizony :)
köszönöm a részvételt

ferkó írta...

tényleg, banán, eszembe nem jutott volna...