2011. augusztus 31., szerda

10.000

nemsokára eléri a 10.000-et a blog látogatóinak száma. aki a 10.000, az írjon már vmit lécci. kíváncsi vagyok, ki lesz az. kösz.

kabaré

nyári szünet után feléledtek a fiúk. kezdhetném így is. de ez erős túlzás lenne, ugyanis a rádiókabaré tegnapi felvételén eléggé gyengén teljesítettek a srácok. ilyet még nem hallottam. 1edül badár sándor nyújtott szórakoztató produkciót. ja nem, még varga ferenc józsef és aradi tibor száma is jó volt. mindig nagyon viccesen adják elő. ezt látni kell.

yard
tegnap voltam a közlekedésrendészeten. komoly hely. annyira le van pukkanva... a radiátorokról és a párkányokról pereg a festék. minden olyan retro. van 1 hangulata. nem 1 teremtő légkör. bár az irodában a csajok megpróbálják kihozni a legjobbat a környezetből, de van amiből nem lehet pénz híján. az ügyintéző normális volt, csak a portáson/biztonsági őrön/ügyeletes rendőrön kellett keresztülverekednem magam.

ovi
kamilla jól vette az első napot. juhéjj. remélem a boldog óvodások közé fog tartozni. nem 1xű belecsöppenni az új dolgokba- én csak tudom. nemtom mikor lehet könnyebb: kisgyerekkorban vagy felnőttkorban. a sok tapasztalat az én dolgomat nem könnyíti meg, az tuti. nem is biztos, hogy sok. pedig lélekben rugalmasnak kell lenni, hogy testben is azok lehessünk. a test rugalmasságát elhanyagoltam. régen voltam jógázni/gyógytornázni. pedig vettem akciós bérletet. a sodrófadíjas jógabérletet meg örökre elhagytam. micsoda veszteség... >10.000 ft. gazdagság van...

kicseréltem a markolatot. közben leszakadt a hátsó sárhányóm is. mire rájöttem, hogy mi ez a hang...!

Nincsenek megjegyzések: