2011. augusztus 19., péntek

új hely

ott volt a sok cucc. mintha robbantottak volna. azért annál nagyobb rendben.
hazaértem melóból, nekiálltam lehordani- addig se unatkozzak.
már az 1. fordulónál eszembe jutott, hogy a lakáskulcsot az ajtóban hagytam, rács nyitva, mi lesz, ha a szomszédasszony gyorsabban odaér? szaporáztam a lépteimet. az öreglány résen volt, a lépcső alján hallottam a lépteit, amint a rácshoz siet. felértem, szóltam, hogy ne tessék bezárni, pakolok. ő pampogott, hogy folyton nyitvahagyom (én) az ajtót, és bárki bejöhet. mondom, hogy költözködök és pakolom, muszáj nyitva hagyni. erre ő: hála istennek, hogy elmegy. mondom én is örülök, bár úgyse zavartuk 1mást. mást akartam meggondolni, de minek mondjam, hogy én is örülök, legalább nem kell látnom a gonosz pofáját. most már úgyis mind1 volt.
kb. 1 autónyit lehordtam. mellé a narancssárga kisszéket, ami mindannyiunk otthonában fellelhető. arra ráültem és vártam lászlót- mint a cigányok lomtalanításkor hehe. hamarosan megérkezett. behánytuk a cuccokat, irány az új hely. ott ki, majd még 1 forduló.
aztán hazavitt. még rendezgettem kicsit, aztán leléptem, amikor megállt a porszívó. túlmelegedett szegény- ez csak ma derült ki. szóval a porszívó leállása engem is leállított.
erzsiéktől elbúcsúztam. nem nagyon tudtam mit mondani, mert a sírás kerülgetett. meg a nemtom ilyen nénitől is elköszöntem. itt hagytam a fura macskákat is. van 1 új, pici, fekete. egészen kikupálódott. kezdetben úgy nézett ki, mint 1 sivatagi róka: a nagy füleivel.

1. vacsora
erának is, nekem is. melindának is. bár ő nem fog ott lakni.
lecsót főztünk biciklitésztával. jajj de fincsi lett. azért a szalonna hiányzott alóla. milyen jó dolog ez a szalonna. csak disznóból lehet csinálni. fontos állat a disznó.
egészen jól elrendeztem a cuccaimat.
erának van 1 kutyája. megvagyok vele. nem gond. azért puszit nem adok neki.

álmaim
voltak. olyan hullafáradt voltam, mégis alig bírtam elaludni. aztán az alvásban nem volt köszönet: elvesztettem az időérzékemet, soxor felébredtem, hülyeségeket álmodtam.
álmomban azt álmodtam, hogy ellopták a gizit. rossz volt. aztán felébredtem a "belső álomból", és elmeséltem tesómnak. erre mondja, hogy tényleg ellopták a gizit... bőgés. de hogy? hát elfelxelték a lakatot? nem hiszem el. szomorkodás. aztán felébredtem igaziból. megkönnyebbülés volt, hogy megvan a gizella.
és era pont olyan konyhaszekrényt csináltatott, mint amilyet én akartam. álmomban. már nem akarok. drága.
abbahagyom. pá.

Nincsenek megjegyzések: