2011. augusztus 26., péntek

meleg

nem tudom, hogy ezzel van -e tele a sajtó meg az emberek? végre nyár van :)
mondjuk én nem aszalódok kint az utcán egész nap. azért kemény. kimegyek és rám-telepszik, rám-nehezedik, körbeölel a meleg. mintha tényleges tömege volna. ha kimegyek az utcára a melóból, nagy melegben mindig először kiráz a hideg és lúdbőrös leszek. aztán megszokom. érdekes jelenség. szerdán vmi bevásárlóizében voltam, ott hűtöttek rendesen. pihegtek az öregek a padokon, nyalták a fagyit. őszintén szólva engem még hideg fagyi/ital/élelmiszer sosem hűtött le. meleg levestől gyöngyözött már a homlokam. tehát csak a számnak, torkomnak esett jól a hideg, a hőérzetemen mitsem változtatott.
 a lakásban korrekt volt az idő. csak reggel nyitottam ablakot, mert egészen addig csak a meleg dől volna be. kereszthuzat esélytelen. 1 levél sem rezdült.

a macskakutyák megvannak. 1ik reggel kimentem a garázsba, és az ajtónyitásra felfigyeltek, kukucskáltak lefelé a függőfolyosóról. bámultak.

a kutyát nagyon jól tolerálom. jó úton járok az elfogadás terén.
...
persze ez nem nagyon igaz, ha tekintetbe vesszük, hogy most milyen könyvet olvasok. más rendszerben kell gondolkodnom. mindig is tudtam ezt. de elég nehezen megvalósít6ónak tűnik.

na, 7végn kis bicikli meg víz...
csak tudjak aludni. bár most éjjel egész jól aludtam. meg sokat. vagy 8 órát.

Nincsenek megjegyzések: