2011. augusztus 30., kedd

felüljáró

tegnap alakítottam felüljáró témakörben:
eljöttem melóból, és az üllői úti felüljáró felső harmadában jutott eszembe, hogy úristen, az uborkát a szobámban felejtettem. na, fasza. fordul6ok vissza, de előtte le kell gurulnom, és megfordulni, majd visszamászni. aztán gondoltam 1et, hátranéztem, majd előre, nem jött semmi, megfordultam a leszállóág felső harmadában

aztán este jöttem el a kertemből, a keletinél a felüljárón át akartam rátérni a fiumei útra. kijöttem a városligetből, és túl sokáig mentem a dózsán, a garayra kanyarodtam le. kiértem az utca végére, hát látom, hogy itt ugyan fel nem kanyarodok a felüljáróra, mert itt már "tart". kimentem jobbra, majd jól szétnéztem, nem jött semmi, s felkanyarodtam a felüljáróra. már több szabálytalanságot nem/alig csináltam a hazaérkezésemig. sikerült megállás nélkül a-ból b-be jutnom- ez külön öröm volt a tegnapi zaklatott este befejezéseként.

uborkaleves fénykép holnap jön.

Nincsenek megjegyzések: