2012. március 2., péntek

az év vicce

nézegettem az elmű honlapját, és találtam 1 ilyet, hogy zöld tarifa. konkrét számokba nem botlottam, ezért felhívtam az elműt, hogy mennyi az annyi. ez a felsődoboszlai vízerőműből származó zöld energia lenne. mondjuk nem nagyon értem, hogy különböztetik meg, hogy melyik áram jöjjön az én konnektoromba...
szóval felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, hogy a nappali áram 60-70 Ft/kWh-ra jön ki, az éjszakai/vezérelt pedig 40-50 Ft/kWh-ra. de ez még alakulóban van, változ6, attól függ, mennyien cuppannak rá. mondtam a nőnek, hogy ennyiért szerintem nem fognak tolongani, köszönöm, viszhall. bazz, ki az a hülye/környezettudatos, aki 20-30 %-kal többet fizet az amúgy is méregdrága áramért?! nem értem ezt a rendszert, utána kell olvasnom. igaz azt megszok6tuk már, hogy minden ún. zöld dolog drágább, mint a hagyományos (kaja, mosószer, ...)
most megtaláltam a leírást. itt kisebb árat írnak. mind1, így sem fogok többet fizetni. ezzel aztán jól lehet motiválni a fogyasztókat...

Nincsenek megjegyzések: