2009. június 26., péntek

ez kimaradt:

múltkor jöttünk ki éjjel a toldimoziból, és ezt láttuk: kisebb méretű emelőskocsi mögés felsorakoztatva 3 bólya. a kosárban 2 ember áll, felemelkedik, vízzel lenyomatják a közlekedési lámppa búráit (a színes karikákat), majd ronggyal alaposan áttörlik. leereszkedés, bólya összeszed, következő. az 1ik lámpa mosását végignézük úgy, hogy a takarítók is látták, hoyg feléjük bámulunk. erre nekiálltak integetni. majd amikro végeztek, továbbindultunk és integettünk újra. mire ők visszaintettek (sok volt az int...). annyira jó volt ez a néma közjáték. úgy örültem, hogy ilyet lát6tam. fene se gondolta volna, hogy ezeket a lámpákat időnként tisztítják. igaz közlekedési táblát láttam már lemosni.

a tegnapi vihar
csak előjelét tekintve volt vihar. gorombakék felhők jobbra, balra ragyogó napsütés. ilyenkor a legszebb az ég: kristáyltiszta körvonalak, ragyogó, aranyló napsütés, kontraszt. kézzelfogható közelségbe kerülnek a templomtornyok is. tisztaság.megtisztulás. baljós fények. és akkor képzeljük el, ahogya bajcsy járdán rohanok e-val magam előtt tolva a kerekesszéket, e. kezében a póráz, a kutya galoppozik mellettünk. láthatóan ő élvezte a legjobban. végre fut6. a délután számára fegyelmezéssel telt. mi röhögünk, az utcán az emberek is nevetnek, és összesúgnak, hogy nézdmá, milyen aranyos kutya. gy. és e. bepakolták magukat az autóba, én el a biciklimhez. ekkor már elkezdett esni. érdekes módon se mennydörgés, se villámlás, se szél nem volt. hirtelen totál besötétedett. kb. a madách imre utcáig jutottam, ott beálltam az árkádok alá sok embertársammal 1etemben. de! mégiscsak volt szél, mert emléxem, hogy páran a kifordított ernyőjükkel küszködtek. csodás volt. szivárványunk is lett. amikor elcsendesedett az eső, startoltam a toldiba. jól tettem, mert utánam valószínűleg leszakadt az ég. kevésbé áztam el. 1 sör után pedig nem áztam el. és még otthon bekajáltam. tegnap rengeteget ettem. a 3. gírosz is lecsúszott délután. most megcsömörlöttem tőle. nem kívánom a húst. pedig holnap a laggziban lesz. mondjuk az más.

Nincsenek megjegyzések: