2009. június 15., hétfő

gizella meg a kerék. meg a 7vége.

új szervizet kellett keresnem, ugyanis a vizdákjánosék nem foglalkoznak gizellafélékkel.
bementem a bajnokba, de ott annyi a munka, hogy engem nem tudtak felvállalni :( majdnem összetörtem. így a ... megnéztem hogy kell írni ... a luongoba mentem. eddig itt mindig tudtak segíteni, amikor már sehol sem. akkor ideszokok. szóval lesz új kerék, a részletek később. és felkészítettem gizellát az új kerék fogadására. hajtókar és lánctisztítás. meg a hátsó sort is, ha már tiszta a lánc, akkor ne hordja tovább a dzsuvát. oszt lehet lánccsere lesz. pedig most gyönyörű. már amennyire én le tudom pucolni a ksozt. 1 dl petróleumot elhasználtam. rettenetesen nézett ki. hogy bírtam ezzel tekerni? sajnos a hátsó sárhányót széjjel rángattam, lehet az is csere. meg lötyögős a lánc, mert ha jobban hátratolom a kereket, hozzáér a gumiköpeny a sárhányóhoz. vannak problémák...

szombaton spenótos-ricottás gnudit főztem innen. mit mondjak? remek lett. azt hiszem, a ricotta az nem egészen ricotta volt, de ízlett. és majdnem hidegen sokkal jobban ütött, mint melegen. valahogy összébbállt.
csináltam eperparfét is. mondjuk annak. mer' ki nem fagyott, az tutti. nincs elég hideg a fagyasztóban, és elég idő sem volt a fogyasztás meg az elkészítés között.
tejszín felver, megcukroz, összekever szétturmixolt eperrel.

voltunk b-val a toldimoziban. készült az államviszgára :)
elég vicces volt az este. olyan jól tudtunk beszélgetni.
beszélgettünk b. bicikliszerelőjével is. szerinte is elmagányosít a kerékpározás. gondolkozom ezen néha. de még mindig többet ad, mint amennyit elvesz. kivonulás a társadalomból. áhh. nem a biciklizés a legjobb nyíltságot fejlesztő dolog...

ma kiderült, hogy a hátfájásom a rossz tartás következtében alakult ki. ugye monoton róttam a velencei tó körül a köröket, s ez kivágta abiztosítékot a mélyhátizmaimnál. szomorú sors. így megvan az olaszóra helyetti elfoglaltságom a keddekre és csütörtökökre: gyógytorna. akkor nem keresek magamnak semmiféle tanfolyamot. 1 reumatológust még szívesen megkérdeznék, de nem az intézetit, mert az megalázó, és köcsög a dokinő. nekem semmi szükségem arra, hoyg lebasszon. mondja el normálisan. és sajnáljuk az orvosokat... ? amikor bunkók? kapjk a sok jattot meg sajnáljuk őket. szegény orvost még nem láttam. persze, nyilván kezdőkén meg patológusként nincs jatt, csak ki kell böjtölni. najó, tudom, dolgoznak, mint a güzü, de.... nincs de :)

mi van még?

á-hááá. voltunk a nánási úton, lehet, hogy ez már királyok útja, a pünkösdfürdői strand bejáratával szembeni gíroszosnál. görögök csinálják. na, hát nagyon finom volt. oda érdemes elmenni. a tzaziki odabaszott. mmm. jó sűrű volt. a tészta is ízlett. 1bevolt, na. ezt élmény volt visszaböfizni. koncentrált öröm. mindenki menjen oda enni. megvolt a radler is.
ugye tegnap biciklizgetéls keretében tötént a készételre pénzt adok ki prg. amikor tekertünk ki, akkro 2x megelőztem 1 biciklist. hazafele is elkerültük. pedig tök másmerre járkáltunk. aztán mögém kerül: amicaaaa. az 1. olasz trimeszterről volt a dóri. valakit lebaszott, aki kivágott eléje biciklivel, de sztem ő sem volt különb :)
mind1, meguntam, nincs semmi.



erős az UVB sugárzás.csak semmi napozás

Nincsenek megjegyzések: