2009. június 23., kedd

gondolatok az elmúlt egy hétből/ről

hűtő
itt a melóban van 1 hűtőnk. nem 1 mai darab. gleccserek képződnek benne 3 hónap alatt, ugyanis az ajtón az a gumiizé már el van öregedve. szóval a fagyasztójában annyi jég keletkezett, hogy összeért a teteje és az alja. csavarhúzó, kalapács és hőlégfúvó segítségével fél órán belül leolvasztottuk. a fagyasztó alján a rendes hűtő felőli oldalon is olyan jégréteg képződött, hogy beszorult a lekvár. haha. nagyon jó buli. egyben leesik 1 4kilós jégtömb!

metró
ma metróval jöttem, mert esett, meg du. megyünk mérni stb. indokok. hát jobban leizzadtam, mintha biciklivel jöttem volna. csurgott a hátamon a víz. szidtam magam, hogy ezt a fajta kényelmetlenséget választottam, nem a biciklizőset.

kemping
múlt 1ik nap 7en karikáztam haza. az utcában jó nagy szembeszél nehezítette a dolgomat. előttem ment 1 fazon kempinggel. na mondom, nehogymá mögötte kullogjak, megelőzöm. így is tettem. nem ment annyira könnyedén a dolog. aztán később hátrapillantottam, és láttam, hogy mögöttem jön stéherbe. az utca végén a piros lámpa megállított minket, ő el jobbra, én balra. hátranézett, mosolygott és megköszönte. én visszamosolyogtam, szívesen, jól nyomtad.

gizella
új felnit kapott. sőt, majdnem 1 egész hátsó kereket. sokba került... megbékéltem vele. mind1 is, hogy így kitört a küllő, legalább letakarítottam a hajtsrendszert. ráfért valóban. már a markolat rátételen is elgondolkoztam. csávó a szervizben megint megkérdezte, és hol a markolat?

aszalteper
tegnap elcsomagoltam őket. pont betelt 1 720 ml-es befőttesüveg. a zöldjétől megszabadítottam őket, minek következtében a jobb kezem hüvelykujját össze-vissza vagdostam. nem értettem, hogy mi csíp, megnéztem, hát tiszta vér. mintha csipkebogyót pucoltam volna.

naplemente
amikor jöttünk vissza vonattal, éppen ment le a nap. ilyenkor a legszebb. amikor még nem piros, hanem sárga. jó sűrű sárga. közelről aranyosít, távolabbról az érett búzamezőt rózsaszínnek láttam. el-olvadás. különösen meg6ó volt várpalota közelében a rétegrend: előtérban szép tavacska, ragyogó kéknek látszott, mellette zöld növényzet. kicsit feljebb a szeméttelep tarkasága, majd a távolan azaz legfelül a rózsaszín gabonaföldek. a lepukkant gyáraknak új értelmezést ad a lemenő nap fénye. optimista hangulat uralkodik a levegőben. akkor igazán szép, ha felhős az ég.

biciklitúró
hát az ingyenszállásokkal nem tudom, mi lesz. eddig 1 ember írt vissaz pozitívat. lichtensteinből. azért izgalom. ha már ott nem kell fizetni, akkor jól jövünk ki. mondjuk olyat úgysem csinálunk, hogy abban az országban aludjunk. elég nagy érvágás lesz svájc is. ahol svájci frankkal fizetnek. ezt jó, hogy tudatosította bennem tesóm. elmentem volna csak euroval felszerelkezve.

most nézem, hogy a lurdy házban az okmányiroda este 8-ig nyitva van. nem semmi. úgy tűnik, személyit kell csináltatnom ehhez a túrához... nehéz szívvel fogok megválni a papírszemélyimtől. 2013-ig érvényes... viszont: "Svájc ugyan nem tagja az Európai Gazdasági Térségnek, de kétoldalú megállapodás alapján a magyar állampolgárok bármilyen típusú érvényes személyazonossági igazolvány birtokában beutazhatnak"
viszont: http://www.hatarorseg.gov.hu/index.php?akt_menu=258#3
kinek higgyek?!
viszont: a nagykövetség szerint is lehet papírszemélyivel utazni. áááááááááá

a gondolatok jönnek mindig. ám mennek is. akkor jutnak eszembe a legfontosabbak, amikor nem tudom őket leírni. nagy szerencsével tárolódnak a fejemben, kis zserencsétlenséggel pedig eltávoznak onnan.
és unalmas ez a sok szöveg kép nélkül. valamit rajzol6nék. ha már 1x nincs fényképezőgépem. ez a visszatérő motívum az írásaim között. mi lenne, ha lenne fényképezőm? nem tudnék nyavajogni miatta. talán elraktározódik asz a sok szép valahol a lelkemben, amit látok. nem látszik... nem vagyok tőle optimista és folyton jókedélyű. b. barátnőm pl. soxor úgy beszél, hogy mosolyog. én ritkán. pedig szeretek nevetni meg tudok is. jó lenne, ha én is úgy tudnék beszélni, olyan lelkesen, mint ő. mind1, majd 1x. remélem, nem vágok faarcot.
régen olvastam CM fórumot. leszoktam róla

rendszertelenül eszek. ez így nem jó. kell rendszeresség az életembe. mennyire el6ároztam, hogy ezentúl olasz helyett gyógytornázni fogok... és mennyire nem tartom be. rettenet. a hátizmaim hiánya. a púpom. lassan szó szerint is.
és a bűvös szakácsot tnézegetem... eszem semmi.

Nincsenek megjegyzések: