2009. június 29., hétfő

paradicsom

úúúúgy rászoktam a paradicsomra nyersen önmagában... szóval rászoktam. ezentúl paradicsomot fogok venni gyümölcs helyett, ha nagyon ratyi/drága lesz a gyümölcskínálat. persze télen nem, mert akkor biztos nagyon drága lesz. őszit 300-ért tudtam venni a piacon. a. szerint újpalotán már 150-ért is egész szép volt. ez meglepően olcsó. tavaly többe került. nem értem ezt. a gabonának 1ik felét elvitte az aszály, a másikat az árvíz, mi marad?
tegnap este hazafele 1 mondat motoszkált a fejemben, amit szándékomban állt leírni. valami nagy felismerés lehetett. nem elfelejtettem?!
főcukival játszottam 1 csomót. persze mutattam neki a hülyeséget, amit nem kellett volna. 1 ilyen székszerűre felállt, ugrándozott lefele róla úgy, hogy fogtam a kezét. a kő csúszik, velem nem tud elesni, de ha nekibátorodik, akkor 1edül nagyot tud zakózni. aztán e. szólt, hogy ezt nem szabad, veszélyes. erre jött a sírás, de sikeresen eltereltem a figyelmét, így csak pár másodperc volt az egész. hát ez van, nemszülői fejem nem tud szülői fejjel gondolkodni bármennyire is igyekszik. és akkor kitől tanulja meg a hülyeséget?! persze okosak ezek a kicsik, rájönnek maguktól is rengeteg dologra, nem kell őket tanítani.

Nincsenek megjegyzések: