2008. november 10., hétfő

7vége nyugaton



a kínai piacos történetből kihagytam a legviccesebbet:
1ik árudnál 1 kartonpapír darabra akövetkező volt felírva:
csóró sarok, olcsóság van.
neeeee, hát komolyan, megál az ész :)

vasárnap templomban voltam. konkrétan misén. próbáltam koncentrálni, odafigyelni, de nem ment. jó hogy ki nem vetett magából a templom. kívülállóként figyelem mindig a miséket, mert én egyszerűen nem tudom átérezni. valószínűleg nem is akarom. ellenkezik az elveimmel. vagy inkább a gondolkodásmódommal. ám sokaknak jelent valamit. legalább összetalálkoznak az emberek. bár napjainkban biztos nem akkora közösségformáló a hit/vallás/1ház, mint régebben (nagyanyáink idejében). 1részt ez szerintem szar is, mert segített eligazodni valamelyest a sok szertartás meg régebben a népszokások, most meg itt vagyunk anayg független ugyanakkor gyökértelen mivoltunkkal. valamit valamiért.
szóval a misén mondja a pap, hogy "... és teljesüljenek vágyaitok..." és pont az 1sebeséges bicikli járt a fejemben. ó, mondom, szuper, teljesüljön. kb. egész misén ezen gondolkoztam. és hogy hiába tetszik nekem a tehénmintás fizi:k nyereg, biztos nem fog illeni a biciklimhez, lehet már nem is kap6ó, s a közepén nincs lyuk, olyat meg nem szeretnék használni...
az is eszembe jutott, hogy amikor fiatalabb voltam, és jártam templomba, amikor jön az a rész, hogy béke veled, mindig örültem, hogy olyanokat lehet így letegezni, akiket a templomon kívül csókolommal köszöntök. ez most is beugrott, amikor kezet fogtam 1ik nővel.

hú, és otthon mi volt? dióskalács, mutter új sütije, 6lapos meg vajkrémes torta... jól beletrafáltak abba, hogy mit nem kedvelek annyira. nem baj, legalább nem ezektől híztam, hanem mástól. bár a dióskalács egész jó volt.
mellesleg főztem 1 szuper vadpörköltet szuper krumplifánkkal. annyi, hogy talán a borókabogyóval bán6tam volna szűkmarkúbban is. nna, tudok főzni. a gyümölcsrizsEt is megemlíteném. jól sikerült.

noés cukikamilla unokahúgom is édes volt. én nem gondoltam volna, amíg nem volt a közvetlen környezetemben kisgyerek, hogy ilyen nagy 6ással lesz rám meg az egész családra meg mindenkire, akivel találkozik. imádjuk, imádják.

Nincsenek megjegyzések: