2008. november 20., csütörtök

roppanóságy

most lesz nálunk lomtalanítás. volt 1 ágyunk. a roppanóságy. md levedlett ágyát kaptuk meg jópár éve, hogy tudjunk nálunk mindenféle embereket altatni. a hallban volt a helye egészen tavaszig(?) elnevezését kv-nek köszönheti. 1 ősrégi darab volt ez, a közepén lyukkal (kifekvésből adódó bemélyedés), így C alakban lehetett rajta leginkább kényelmesen aludni, derékfájás nélkül felkelni. jómagam csak néhányszor kényszerültem rá. vendégszeretetünket élvező barátainknak jó volt ez is, nehogy túlságosan hozzánk szokjanak, netán ide is költözzenek, mint azt gyanította minap az 1ik lakó, akit az egyszerűség kedvéért nevezzünk snidlingnek. bár kiír6nám az igazi nevét, úgysem olvassa, de hát a barátaimét sem írom ki, vele sem kivételezek.
idecsillagoznám be egy levélrészletemet, ami azroppanóságyon gondolkodva jutott eszembe. mivel retrónak is tekinthetjük. mint a szimpla n. szórakozóhelyünket. íme:

1x bemutattam n+b-nak, h miért kerül a szimplában 400ba (min másfél éve) 1 korsó sör: "meg kell fizteni a hangulatot, a lomtalanításról összeguberált bútorokat..." azzal rácsaptam 1 fotelra, s olyan porfelhő szállt fel, h órákig (=óráknak tűnő másodpercekig, nehogy elhidd :) nem láttuk 1mást, és n elkezdett köhögni. ilyenek ezek a helyek. a kultiban legalább nem volt plüss, mi elhozza nekünk az elmúlt 100 év emlékét...

a roppanóságy nem csak 1-1 görbén sikeredett estére nyújtott menedéket dzs-gy+én ismerőseinknek, hanem rövidebb-hosszab ideig al6tak a menedékszállásunkon ők:
  • l, aki eljött a nagy nyugatról, h meghódítsa a fővárost. sikerült neki
  • a, aki szintén a nagy nyugatról jött, mert otthon nem kapott állást. ott nincs is TB palota
  • t, aki délről fogtechnikusként. nem sokáig bírta.
  • tesóm, aki Mn-életi válságban volt, azóta kilábalt
  • csngy, a vasutas
  • szerintem kihagytam pár embert és be is tettem?:
  • nz, a csavargó (?)
  • k, aki nem is biztos, h k, mert annyira kevesett időzött nálunk, hogy még a nevét sem jegyeztem meg (csak a kulcsokat felejtette magánál...)
szóval ez a roppanóságy a padláson várta, hogy beteljesedjen a sorsa. tegnap levittük az utcára. ahhoz képest, hogy könnyű, 5 emeletet forgolászni vele nem volt valami nagy élmény. miután letettem (és nem dobtam) szinte fel-röpültek a karjaim. ez reggelre izomlázban mutatkozott meg.
hazafele megnézem, hogy elvitték -e már új otthonába vagy végleg az enyészeté lesz. úgy beszélek róla, mintha legalább a biciklim lenne. pedig tavasz óta igazából nyűg volt mint boldogság- különösen snidlingnek.
roppanós amúgy nálunk minden: a virsli és a parketta is. a parketta az durva (a virsli az ritkaság). mióta kibontották a régi ajtótokot, és betették az újat, azóta méginkább recseg az egész szoba. a parketta olyannyira meglazult, hogy 1 pók elsétálása is meghall6ó. mi hozzászoktunk. a lakás egyedi jellegét erősíti. így legalább bizonyos, hogy 2 lábbal a földön járok.

Nincsenek megjegyzések: