2008. november 13., csütörtök

hátmelegítés

kiborultam. az oka ez volt: 284/2007 (X.29.) korm. rendelet
én mindig kiborulok ajogszabályokon. nem nekem valók. 100x elolvasva is mindig másként látom, és tud újat mondani. vmi hiba lehet a készülékemben

kedvenc hirdetésem
a xvi. és xiv. kerületi helyi hírek c. újságból, ami kb. már 5 éve minden 7en megjelenik:
ULTRADERM (eredeti) kézmosószer, 40 dkg-os eladó 200 ft/db áron. tel.: x

ma reggel felvettem a széldzseki alá a hosszúujjú aláöltözetet. mire az utam negyedénél vltam, már izzadtam. viszont a harisnya kifejezetten jólesett a lábamnak, térdemnek. azért a térdnek kéne még 1 réteg. valami házi variációt kellene kitalálnom térdmelegíteni (költség6ékonyság). a hátamnak ott a hátizsák.

rajzolnom kell. és finom sütiket sütni.... meg csicsókát feldolgozni és késdobálót keresni :)

Nincsenek megjegyzések: