2008. november 12., szerda

térdmelegítés


hát igen, gyurinak igaza van, most van a legtetübb időjárás, ilyenkor palizza be legjobban a térdet. én meg azt hiszem, mekkora jó idő van még, nem kell semmi, csak 1 hosszúnadrág. ideje felelősséggel gondolkodni magamról, és vastagabban öltözni.
reggel magamra rángattam a kötött lábszármelegítőmet, ami nyugalmi helyzetben a térdem fölé ér. elindultam melóba, és nagyon jó érzés volt melegen tudni a térdeimet, lábaszáraimat. persze mire ideértem, lecsúszott az 1ik. de msot legalább tapasztal6tam a különbséget. úgyh húzom is a feszülős nadrágot, mivel most térdmelegítőre nem költök.

azt még le sem írtam, h tesómtól uo biciklissapkát kaptam születésnapomra, mint amilyet én vettem neki születésnapjára (ő vette meg mind2nkét). nagy öröm ez nekem, hogy 30 év után van 1forma ruhadarabunk az ikreknek(ha az övet nem tekintjük ruhadarabnak). najó, biztos volt már 1forma farbaxos pólónk meg ilyenek, de ez más. és remélem, alakul az f. moser is... csak remélem

no és még valami: nem tudom, mi alakult át bennem, de utoljára ilyen kevés pattanás nagyon rég volt a fejemen, kb áltiskolás koromban. végül is 16 év alatt... na abban nem bízok, h ez így is marad örökre. enikő szerint öregszem. én nem hiszem. bár a most reggeli bebiciklizésem alapján feltételezhetem, h öregszem. de vannak iylen napok, amikro nehezen megy a biciklizés is. kell nekem az 1sebességes?! kell. szinte remegek érte...

Nincsenek megjegyzések: