2009. január 29., csütörtök

lánc

az 1sebességes biciklivel is van gond.
sejtettem, hogy nem úszom meg.
7főn a kiskörtén tekertem du fél 5 tájékán, amikor 1x csak hiába, mert nem haladtam. jesszum, mi van? félreállok, nézegetem, nem értem. nem esett le a lánc. telefonos segítséget kértem. tesómnak elhadarom, mi van, ő kérdezi, nem esett le a lán? á, nem, de várj... bazz tényleg leesett. csak nem jó a szemem. már kezdett sötétetdni, és nem hajoltam le először, csak miután tesóm szólt, akkor hajoltam le, hogy szemügyre vegyem. na, hát a rövidlátók élete ilyen.
sikerült feltenni. másnap amunkahelyen pedig -úgy gondoltam- alaposan beszorítottam és hátranyomtam a hátsó kereket. ebben is nagyot tévedtem, mert este esőben az üllői úton a népliget után leesett a lánc. remek. amíg megálltam szerencsémre senki nem ütött el. a 2. szerencse meg az volt, hogy pont a vasúti híd közelében történt, így szarráázás nélkül meg tudtam szerelni.

és ck. unokahúgom nagyon cuki volt. fürdőzés után miután tesóm bebugyolálta a törölközőbe, hozzám kérezkedett. megtörölni sikerült, de a pelenkát elég nehezen adtam rá, sőt tesóm bele is javított. de nagyon türelmes volt ck., kivárta nyugiban amíg megoldom, sőt az öltöztetésnél sem kellett utána rohannom, hanem fekve kibírta. na, hát ilyenek is vannak. csak nézek, csak nézek.

és akkor a délelőtti pozitiv döbbenetem: lehet venni már <500-ért style="font-weight: bold;">rizottó rizsáááát. tudom hova kell menni olasz élelmiszerért.
akkor együnk...

Nincsenek megjegyzések: