2009. január 30., péntek

a németek kevesebb sört isznak

hallatlan!
a kávérádióban mondták, hogy a németek 25 %-kal kevesebb csapolt sört fogyasztanak nemtom mióta (imre pilóta). és ez 1részt a fogyasztói szokások megváltozásának másrészt a dohányzási lehetőségek korlátozásának harmadrészt nemtomminek köszönhető. nem úgy járnak az emberek kocsmába, mint régebben. hát ez dúrva. ez a cigifüggőség. 1re nehezebben tolerálom a cigifüstöt. hissz-ti-zek miatta.

jöttem fel az aluljáróból. csepegett fentről a víz, közben szemből sütött a nap. leesett a csepp a gránitra, s ott ezerfelé porlasztódott. először azt hittem rosszul látok. de nem. érkezett a következő csepp. na, ilyet se láttam még élőben. csodás környezet volt hozzá a nagyváradtéren, haha.

nos... tegnap is láttam még érdekességeket, mert emléxem, hogy széles mosolyra nyitottam a számat többször is, ám a kiváltó okokra nem emléxem. eltűnnek az apróságok az emlékezetemből. pedig azok jobban bele szoktak ragadni, mint a nagy-ságok.

jó 7végét!
csak a szórakozáááás!

Nincsenek megjegyzések: