2009. január 16., péntek

sugarshop


szóval tegnap a sugar shop cukkrázzdában jártunk. újpesten keressétek. fantasztikus. egy emeletes épület alsó szintjén talál6ó a hagyományos cukrászsüteményeket kínáló horváth cukrászda, és az emeleten pedig a sugarshop. ezt horváth eszter találta ki. nekem nagyon bejön ez a színes megjelenés, szeretem a harsány színeket. ha megnézitek a honlapot, látjátok, hoyg miről beszélek. igaz, hogy látványnak kitűnő, de annyira szívesen nem enném meg azt a sok marcipánt meg vad cukormázat.
a sugarshopban talál6ó süteménye, torták, mignonok, muffinok, mousse-ok elsőosztályú alapanyagokból készültek, ennek megfelelően nem olcsók (kb. 390 a legolcsóbb süti), de hát a minőségért fizetni kell, és különben is a cukrászdába nem jóllakni megyünk, úgyhogy lassan rátérhetnénk a mennyiségi étkezésről a minőségire. nehéz feladat, de küz többen küzdenek azért, hogy a magyar gasztronómia ne a süllyesztőben végezze, hanem újra kiemelkedjen és ragyogjon.
és nem kell megijedni, a napi kínálat nem olyan vad, mint a dísztorták. nagyon harmonikus, szájba kívánkozó édességeket találunk a pultban.

a cukrászda tágas, 1edi bútorokkal berendezett, van stílusa. és 1 bolt is talál6ó, ahol a legszuperebb csokikat, fülbevalókat, egyéb kacatokat lehet megvenni. én ajánlom, hogy vásároljatok itt minőségi édességet annak, akit nagyon szerettek. persze nem mindenki értékeli, hogy 10 dkg csokit kap születésnapjára hiába kerül az 1000 forintba. szóval én innen szívesen kapnék ajándékot :) sajnos a fülbevalóállományomat nem gazdagítottam, mert nem volt fagyialakú fülbevaló. most már bánom, szép lett volna a tortaszeleteset is hordani.

no és a mosdó! ki ne hagyjátok, ha betértek ebbe a vidám hangulatú, szokatlan cukrázzdába.

reggel
még ébresztő előtt kiosontam budira. nincs messze, koromsötétben is tudom az utat, hiszen 5 éve gyakorlom. azonban most nem tudom mi lelt, de dolgom végeztével melléültem az ágynak, és a parkettán landoltam. annyira kellett röhögnöm. még részegen sem estem le sose az ágyról, és mellé sem feküdtem.

és munkába jövet leizzadtam. 1 réteggel kevesebb kellett volna 0 fokban., azaz csak 1 széldzseki meg 1 aláöltözet. a futónadrág+bársonynadrág kombináció is melegnek bizonyult.
süt a naaaaaaaaaaaaaap! mióta nem láttam már így tündökölni. lassan ... visszatér az életkedvem. nehéz lehet a finneknek, svédeknek az élet északon...

Nincsenek megjegyzések: