2009. február 11., szerda

gépek, papírok

én annyira ideges vagyok....
istenem, kb ölni tudnék
(vagy legalább 1 rumot...:)
az akkreditálás közeledtével van mit rendbetenni. ez a sok fölösleges papírszemét gyártás az agyamra megy. kurvára semmi értelme. itt vagyunk a nagy számítógépkorszakban, erre több papírt használunk, mint valaha. a nagy minőségbiztosítás. ezen is röhögnöm kell. mintha a papírpktól bármi is rendbe lenne...
és az új nyomtató a másik, ami kiakasztott. kétoldalas nyomtatáshoz külön kell klikkelni, és ha kijön a papír, nem úgy kell beletenni, mint a másikba, hanem máshogyan. kész. spórolni akartam, erre csináltam 1 csomó szemetet.
legközelebb, ha az akkreditáció szót meghallom, már nyugtatót kell bevennem. j. megondta, hogy nem érti, miért háborgok, e kell fogadni, hogy ennek ez a menetrendje és kész. igaza van. teljesen fölöslegesen idegesítem magam.
közebn akkora fények vannak, hoyg rögvest megvakítanak. nagyon gyönyörű. kíváncsi vagyok, mi lesz belőle, hó vagy eső?
gyorsan el kéne intéznem pár dolgot, mielőtt szarrá ázok.
nem értem, hogy vagyok képes ennyire felbasszni az agyamat hülye apróságokon. karácsony előtt apa úgy felidegestett, hogy 1ből megértettem a hirtelen felindulásból elkövetett emberöléseket. legalábbis közelebb kerültem hozzá. gáz, dehát ez van. az 1etlen érzelem, ami belőlem kikerül az a mértéktelen düh. az öregedéssel meg 1re rosszabb lesz. szegény környezetem. ideje a változásnak a mars jegyében.
jaaaaajj

Nincsenek megjegyzések: