2009. február 5., csütörtök

nem eső

ma nem fogom szidni azt a tetü esőt.
a tetű hosszú ü?
ezek szerint igen, mert nem húzza alá ha hosszúval írom. azt hittem, olyan ez mint a kefir. a danone se tudta eldönteni, hogy hosszú i vagy rövid, ezért 1 nagy piros pontot tett az i-re.
najó, akkor is röviddel írom.
régen amikor még nem volt ilyen drága a könyv, tucatszám kaptuk őket karácsonyra. és volt benne helyesírási szótár is.
tegnap úgy hozta a helyzet, hogy a kocsmába már békávéval mentem. nagyon kellemes volt. a kocsma. a pincérnők is. nemcigizősben ültünk. 3 feles, 1 sör. kv. miatt volt a feles. mert ezek a versenyszférások rövideznek, mint az állat. ilyet...
a toldimoziban már csak 2 sört ittam meg, és szomorúan nyugtáztam, hogy haza kell gyalogolnom, mert nincs bicikli, nincs metró. éjszakai biztos lett volna, de mire azt kivárom, éppen haza is érek.
és akkor gondoltam, most eszek 1 gyrost, mert éhes vagyok. erre be volt zárva. meg az éjjelnappali is. maradt 1 zsömlém, amit betoltam az arcomba.
(a zsömlém-et először hosszú ő-vel írtam, erre nem hullámozta alá. hogy is van ez?)

ja. ja.
mit is akartam még?
mintha kezdeni alábbhagyni a lelkesedésem a rotten könyv után. gyanús vagyok magamnak, nagyon gyanús. nem tehetem ezt. pont itt van ez a kurva válság. 1ik haverom már 2 cukkrázzdából elment/küldték, mert bebaszott a válság. meg nem akartak fizetni. akkor így kezdjek el valamit is? most a válság mögé bújtatom magam a szerencsétlenkedésemmel 1ütt? hümm...

Nincsenek megjegyzések: