2009. február 10., kedd

hó2

na, hát csodálatos reggelre ébredtünk: sütött a nap.
el sem tudtam képzelni, hogy ebből hó is lehet. és lőn. már másodszorra kezdett el esni itt. míg odatekerek olaszórára, addig csak nem ázok el...
legalább vmi télformája van a dolognak.
salaktalanítani fogok a böjt idején. akkor már blogot sem kell írnom, mert nem fog történni semmi, haha. ez most komoly. nó hús, nó alkohol, nó édesség (ez hogy fog menni?). bár ott lesz a disznóvágás... ezt hogy oldom meg? arra az 1 napra felfüggesztem. persze a húsnélküliséget a legkönnyebb betartani. akaraterő próba lesz ez. olyan 1xűnek tűnik távolról. miért nehéz betartani, hoyg akkor most többet nem, ennyi elég, ebből semmit?

tegnap sikerült a rizottó. a maradék fő hozzával (csicseriborsó, paradicsom). ugyanolyan finom lett, mint múltkor. állatira jóllaktam vele. és akkor még lenyomtam 1 kis baracklekvárt is. hogy legyen miből leadni... mikor leszek én 60 kiló?

azt mondja az asztromókus, hoyg nyakunkon a mars éve. mindent meg kell tennünk, amit eddig halogattunk. remélem ez a bolygóállás nagy lökést ad a halaszásaim berekesztéséhez. ilyenekben bízok. hja. milyen 1xű lenne amőbának lenni. ehelyett saját ember-ségünkben kell lenni. itt szenvedni. vagy nem szenvedni. ez teljesen változó.

döntésképtelenségre javaslat (n-nak mondtam először): ha nem tudsz dönteni 2 lehetőség közül. úgy érzed, mind1. fogj 1 dobókockát és dobd ki. az 1ik döntés legyen a páros számoké, a másik a páratlanoké. ha igazán mind1, akkor elfogadod azt, amit a dobókockával kidobtál. ha nem, akkor mégsem volt mind1. haha

szakad a hó

Nincsenek megjegyzések: