2009. február 27., péntek

cél a fenőacél

mindent a fenőacél érdekében.
este beállítottam 6-ra a teflont, hogy időben kiérjek az interspárizsiba, mert nekem szükségem van 1 ákcijjósan megvehető zwilling fenőacélra. mert nekem szükségem van még 1 ilyenre. hobbim a konyhai eszközök vásárlása. minél drágább legyen. persze ezek annyira nem drágák, bizonyos emberek jobban megengedhetik maguknak, hogy pl zwillig cuccokkal szerelják fel koynhájukat, de azok meg lehet nem is használják őket, mert annyira gazdagok, hogy nem törődnek az otthoni főzéssel. kíváncsi lennék téynleg, hogy hányan vezetnek csak reprezentativ konyhát...
szóval van pár késem, amik nem voltak éppen a legolcsóbbak, de hát baromi jók, és nem bánom, hoyg kiadtam értük annyi pénzt. otthonról hoztam ezt a tulajdonságomat. miszerint 1 kés legyen éles. fatter 1 időben állandóan élezett. leültünk vacsorázni, majd felugrott a fenőkőért, hogy ez a kés nem éles. megélezte, majd foyltatta tovább a kajálást.
ha vendégségbe mentem, és életlen késsel kellett ennem, elcsodálkoztam, hogy miért jó életlen késsel enni, hiszen az sokkal belesetveszélyesebb, mint az éles. és idegesítőbb. ez utóbbi érzés csak később jelentkezett. és persze most is furcsállom az életlen késeket 1 háztartásban, de már szóvá teszem.
hogy a gyerek el ne vágja a kezét... hahh, nem kell engedni hozzáférni.
nem sokszor főzök húsos ételt, de már párszo rmegjártam, mert akkor még nem volt normális késem. és mire lereszelgettem a zsírt a húsrlól, azt hittem, megbolondulok.
tehát a jó és éles kés szükséges feltétele 1 koynhának. a nyugtatók szedését el lehet általa kerülni.

jó késekhez megfelelő élezőeszköz is kell. tesómék megvették ezt a zwillinget, hát baromi jó.
ki-hagy-6-at-lan.

ja és most leírom azt is, mi ihletett írásra:
tehát 6kor felkeltem, még sötét volt. örömmel nyugtáztam, hogy az ígért hóesés elmaradt, így magamra öltöttem abiciklis gúnyámat. tettem a reggeli dolgaimat. majd miután világosodott, észrevettem, hogy esik az eső. van 1 referenciatócsám, abba szoktam belenézni. elég nehezen látom meg. na, elment a jókedvem, hiába ébredtem frissen. átöltöztem civilbe. mire kiértem az utcára, már alig esett. én meg a hátizsákra az esővédő huzatott is ráhúztam...
tehát GYALOG indultam, a bkv-n nem unatkoztam, mert olasz mondatokat gyártottam magamnak (az olaszról jut eszembe: tegnap másik teremeben voltunk, s az óra végén bejött 1 faszi, figyeltem merre megy, hát odasétált 1 videokamerához, és leállította. bazz, felvették az órát! mondjuk én örülök neki, hoyg nem tudtam róla. bár ritka szarul szerepeltem tegnap. áhh). és mielőtt besétáltam az intersparba, belenéztem a hátizsákba, hoyg jól előveszem a pénztárcámat, bedobom a százast a bevásárlókocsiba, erre pénztárca sehol. na nem kicsit lettem ideges magamra, hoyg hajnalban felkelek ezért,, idetömegezek, és akkor a széldzsekimben hagytam a pénztárcámat. azért bementem, hogy tájékozódjak, van -e még fenőacél. van bőven. nehoyg odarohanjatok nekem felvásárolni. áhh, sebaj, majd a sodexhoval kifizetem. természetesen azok sem voltak nálam...
így elkullogtam onnan abban bízva, hogy délutánra is marad legalább 1 fenőacél.
pénzt tudok szerezni, az nem gond.

itt van, hogyan kell kést élezni!
jó ez a honlap.
itt pedig lát6juk, hogy olyan élesnek kell lennie a késnek, hogy ha rádobjuk a paradicsomot, kettőbe vágja.

Nincsenek megjegyzések: