2009. február 6., péntek

napsütés

na most végre ez van. bár múltkor elkapott a gépszíj, úgy repültem haza szutyok időben, esőben, szóval nem is olyan rossz az, ha vár a száraz meleg. vagy legalább a szárazság. ennyi eső nincs is...

ez az olasz 1re nehezebb. nagy fába vágtam a fejszémet. be kell szereznem valami magyarnyelvű könyvet, mert így nem rögzülnek pontosan a szabályok.

most lesz fánk vagy nem lesz fánk? ez itt a kérdés. fánk sárgabarack lekvárral. porcukor sem hiányoz6. nyam nyam.megint nem hoztam kaját. még van 1 almám. azzal beérem. úgyis testsúlyt kell csökkentenem végrevalahára.
meg indul hamarosan a böjt. gondoltam, böjtölök, nem eszek húst, nem iszok alkoholt. az előbbit nagyon egyszerű lenne betartani (bár jön 1 disznóvágás...), viszont az utóbbit? az nem. úgyhogy az alkohol továbbra is szerepelne az étrendemben. és ha nem innék, úgyis eseménytelen lenne az életem. ha meg iszok, akkor nem emléxem. mégis jól van ez így.

Nincsenek megjegyzések: